2010. június 7., hétfő

Esküvői brunch


Szomszédaink meghívtak június 6-án egy esküvői brunch-ra, vagyis egy reggeli és ebéd keverékre. Az esküvő tulajdonképpen már tavaly augusztusban volt, de most akartak a családdal, barátokkal, ismerősökkel laza keretek között ünnepelni. Nagy szerencsénk volt az időjárással, igazi nyári napot ígértek, borús, hideg napok után. Be is vált, már útban a piknikezés felé le kellett egy réteg ruhát vennem, olyan melegem lett.

Danót is ünneplő bodyra levetkőztettük, abban feszített szinte végig alvási pozicióban.

A brunch egy igazi stadionon volt, a világhírű Carl-Zeiss-Jena harmadik ligás focicsapata szokta ott megejteni gólszegény meccseit. Nekünk rengeteg helyünk volt, szerencsére árnyékot is találtunk, ahol jóízűen majszolhattam a türingiai kolbászt.

Rengeteget szaladgáltam, fociztam, ugráltam a gyerekeknek felállított trambulinon, úgyhogy nagyon jólesett utána a frissen sült kaja. Habár én vagyok a családban az egyetlen igazi türingiai nem tartottam be a konzervatív kolbászevési szokásokat - én csak ketchuppal ettem... Anyuciék örömére, mert jutott a piros szószból épp elég az arcomra.

Ketchupos képpel, latyakos hajjal játszodtam tovább. A háttérben valami skandináv társas játékot játszanak a vendégek (viking-sakk).

Aztán jöhetett egy kis kapaszkodós-lovaglós játék Apucival.

Jó buli volt, délután 4-kor hazamentünk.

Nincsenek megjegyzések: