2013. március 26., kedd

Új év, új kezdet!



Tiszta lappal, vagyis teljesen új bloggal is kezdhettem volna, hiszen már 2 éve nem írtam és azóta rengeteg minden változott – elsősorban és a legfontosabb: családunk létszáma. Ígyhát maga a blog eddigi neve családunk fénypontjának csak egyharmadát tükrözné. De annyi félbemaradt blogra bukkantam a világhálón, hogy gondoltam, ne növeljem ezek számát és legyen némely kontinuitás is blogos-életünkben. Ezért hát régi hely, új név és remélhetőleg több kitartás.
Az új évet nem kell annyira szó szerint venni, hiszen már március van, de az új kezdetet remélem betarthatom.
Tehát induljon a mandula, hétköznapjainkkal, az örömökkel, a bolondulással, a felhős és napsugaras pillanatokkal.

A visszapillantáshoz még annyit, hogy ez mind az elmúlt pár hét munkája a 2010 vége, 2011 és 2012 fényképeinek a feltöltése, utólagos keltezéssel. Akinek van ideje és kedve, megnézheti, viszont elsősorban magunknak csináltam, hiszen fontos volt, hogy ne hagyjak egy épp akkora üreget a történtekben.

Nincsenek megjegyzések: